HTML

Z-letünk lapjai

Dorci és Zé élete, avagy hogy váltjuk meg az igazi emberek világát

Friss topikok

Linkblog

A trans formersek már fehérváron vannak

2009.05.11. 11:46 elzetor


 

péntek éjjel egy kis meghajlás közepette a brooklyni brigáddal arra lettünk figyelmesek, hogy fehérvár felett érdekes fények ragyognak. Pogi tudta a választ és megosztotta velünk: trans formersek vannak fehérváron!! ez annyiban érdekelt mindek velence partjainál, hogy dorci és kata fehérváron mulatozott a trans formersek vaskarmai alatt.

Fel is hívtam tüstént a 197-et a tudakozó pluszt, hogy mi a helyzet fehérváron, ezt először nem értette az úriember handján megszolaló feltehetőleg diákmunkás egyén, aki a péntek estélyét azzal bassza el (5 ft tudom), hogy idiótáknak válaszoljon idióta kérdésekre.

Na szóval megkérdeztem h mi a helyzet fehérváron, és magyarázom neki h transo formers ügyileg, mert mi látjuk h ott vannak és aggódunk a lányok miatt. Hosszas beszélgetés után megvitattuk, hogy a tf ek valószínűleg a rendfenntartó erőket képviselik, tehár rendőrök. Így a lányok biztonságvan vannak. Ezt nyugtáztam és meg is irtam nekik, hogy nyugodtan lehet parádézni, mert nem bántanak, hanem védenek. 

Szombat hajnalban ismét megkérdeztem a 197-et hogy mia  helyzet fehérváron, kérdem tőlük, hogy van-e baj fehérváron. Mert ha nincsk, akkor nincs trans formers tevékenység és nyugodtan parádézhatok, nem kell felmentő sereget küldeni a lányokért.

Azátn kicsit rászakadtunk a tudakozóra 6 os barátommal. Ő egy kicsit ingerült volt, mert nem nagyon akartak válasolni a kérdéseire, persze az nem javított a helyzeten, hogy közölte a dolgozókkal, hogy nektek az a dolgotok, hogy ha én szopatni akarlak titeket, akkor ti igen is szoptok és válaszoltok. Először begugliztattuk stokát, de nem dobott ki semmit a gép, és rám sem, mire hatos közölte a nevét és utcát ház számot, akkor közölték , hogy velencén nincs ilyen, de six nem is mondta h velencéről van szó, és mondott egy számot (gondolom személyi számot) mire közbe is vágott az arc h nincs ilyen, six kiaakadt, h még le se diktálta, ekkor jött a kérdés, hány foga van egy cápának, erre én kaptam választ mert nagyon kiváncsi voltam rá. 1800 foga képződik egy cápának, erre feltettem a kérdést, hogy mint a gyerekek foga, ha kiveri a mászóka úgy? A nem túl kedves hölgy válasza pedig a következő volt : igen uram, ha a gyerekek tejfoga kiesik új lesz helyette, de ha önnek uram kiveri valaki a fogát az nem fog visszanőni... ezt megkaptam. 

Arra h mikor kel fel a nap a velencei tó partján, a nivea gömbtől jobbra a padoknál, nem tudtak pontos választ adni. 

Felhívtuk a 197, 198, és még a nemzetközi tudakozót a 199-et is (ahol nem kell ám angolul beszélni) nagyon örültek nekünk. Felketettünk mindenkit, és még az iwiw linkjüket sem küldték el. Egy élmény volt, és a trans formersekről is nagyon sokat megtudtunk.


 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://z-letunk.blog.hu/api/trackback/id/tr911114732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

JonC 2009.05.12. 11:44:56

bazz Zé, erről az jutott eszembe, hogy amikor voltak azok a "mi a szösz", meg "mi a manó" témakört körüljáró nagyon pihent reklámok, azok lehettek a szép idők a diszpécsereknek :) Naponta szerintem vagy 200X-an hívták fel őket ezekkel a rendkívül jópofa, vicces kérdésekkel az tuti :)
süti beállítások módosítása