HTML

Z-letünk lapjai

Dorci és Zé élete, avagy hogy váltjuk meg az igazi emberek világát

Friss topikok

Linkblog

Pedig, tudok vezetni!

2009.04.24. 09:47 Dorci Baby

          A minap nagy sietségben voltunk barátos nőmmel, Katával. Kis késésben voltam, délután négykor lett volna jelenésem és negyed hat körül, még közel sem jártam a célomhoz. Szóval siettünk, én ültem a bal egyen, azaz én vezettem, Kata, pedig a jobb egyen. Egy forgalmas fehérvári kereszteződésben be szerettem volna állni egy balra kanyarodó sávba, viszont egy busz kalézolt előttem, hogy éppen nem fértem el tőle. Aztán mégis, kicsit előrébb gurult a kedves sofőr, de biztos, hogy nem azért hogy előre engedjen pusztán jó fejségből. Hát megnéztem jól a távolságokat, és úgy éreztem, hogy beférek én oda, el is indultam hát. Szerencsétlenségemre a buszos egy pillanatra levette a lábát a fékről, és hátra gurul egy pár centit, ez azt eredményezte, hogy a balos visszapillantó tükröm egy nagy koppnás kíséretében az aszfalton landolt. Mintha mi se történt volna, mentem tovább, mikor Kata megkérdezte, hogy Te kiszálljak, és visszamenjek érte? Ja, mondom, persze ha van kedved, hát menj. Megálltam hát a hatalmas délutáni forgalomba, Kata kocsiból ki, autók között vissza, tükör a kézben, vissza, és kocsiba be. Ezek után persze minden forgalomban résztvevő és körülöttünk lévő autós és gyalogos társunk persze pislogott, mint pocok a lisztben, mert olyan módon röhögtünk, hogy ömlöttek a könnyeink. Próbáltam visító hangunkat elnyomni a rádió hangerejével, de nem ment.

         Ezek után már csak jó utunk lehetett. Kata a jobb egyen próbálta úgy fogni a vissza pillantót, hogy az nekem jó legyen, de nem tudta, nem találtuk a helyes szöget. Unalmában elkezdte szemre vételezni a leszakadt alkatrészt, mikor rájött, hogy ne letörött, csak lepattant a helyéről. Kigondolta a tuti, majd ő visszarakja a következő pirosnál, vagy ha nem fér bele az időbe menet közben is. A legdurvább, hogy sikerült neki. Bár szüksége volt egy pár percre a művelethez, de sikerült.

Megpróbálom lefesteni az életképet. Furcsa zajok hallatszódnak egy kocsiból, amiben két nő ül, visítanak és röhögnek veszettül Az egyik derékig kilógva a jobbos ablakon egy visszapillantó tükröt próbál vissza pattintani a helyére, úgy, hogy közben persze egyensúlyát is megtartsa, nehogy kiboruljon a verdából. A sofőr, jómagam, fél szemmel lekövetem az utat, a másik szememmel, szemmel tartom utas társamat, nehogy kiessen, és őt is elhagyjam útközben, mert egy visszapillantó mínusz még elmegy, de egy fő mínusz az annyira nem. Annyira, röhögtem, hogy már szinte fájt, összeszűkültek a szemeim a könnyektől, és alig láttam. Mikor a művelet sikerült Kata vissza huppant az ülésbe, és hatalma arccal nyomta a szokásos szöveget, viccelsz, bolondozol én ne tudnám vissza tenni???  Én egy kibaszott macgyver vagyok!  
 
U.I: mikor begépeltem ez a kis storyt a Word-be és beírtam a ’kibaszott’ szót aláhúzta és azt üzente, hogy: Ilyen szót nem illik papírra (képernyőre) vetni! Ez a nem mindegy.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://z-letunk.blog.hu/api/trackback/id/tr291083408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

JonC 2009.04.24. 15:10:40

mekkora egy kocka vagyok, az egész sztoriból annyi ragadt meg bennem, hogy anno 8-9 éve azon visítoztam percekig, hogy a Word reklamált nekem, hogy a "szarvas" szót(!!) nem szabad leírni, mert milyen trágár :)
Persze a sztori eleje is tetszett, éljenek a kézzel szerelhető gépjárművek!

JonC 2009.04.24. 15:11:17

mekkora egy kocka vagyok, az egész sztoriból annyi ragadt meg bennem, hogy anno 8-9 éve azon visítoztam percekig, hogy a Word reklamált nekem, hogy a "szarvas" szót(!!) nem szabad leírni, mert milyen trágár :)
Persze a sztori eleje is tetszett, éljenek a kézzel szerelhető gépjárművek!

JonC 2009.04.24. 15:13:50

k*rva IBM-es net, bocs a dupláért :S

McGuyver 2009.04.24. 22:11:05

Öhmm!Hozzá tenném a mi kis Colin McRay-ünk tanfolyama parádés volt!Jah és ne higyjetek neki mikor azt mondja: Ááá az a kés nem éles!:)
süti beállítások módosítása