HTML

Z-letünk lapjai

Dorci és Zé élete, avagy hogy váltjuk meg az igazi emberek világát

Friss topikok

Linkblog

önéletrajz 3. rész : Felsőtagozat, deport, kék kecske

2009.04.14. 12:40 elzetor

negyedik év végén az egész osztály úgy döntött, hogy elteleportáljuk magunk a velencei iskolába, és mivel az most épült, és közelebb van, és jobb is a közbiztonság és kevesebb a köcsög, meg van mászófal is. Közel volt... ráértem kelni negyed nyolckor, melinda ház előtt, kis bolt, turbó rágó, iskola. Zöld volt és szép, meg volt biciklitároló kettő is, ahova letehettem a fekete-fehér bmx-emet, mert időközben megtanultam biciklizni.

Az eset úgy történt, hogy budapesti lakosú charlie haveroméknál hédereltünk hétvégenkét a hegyen lévő nyaralójukban. Álltalában ilyenkor felforgattuk a bencehegyet, mint cigány gyerek a szemétkupacot vas után kutatva. Volt sok petárdája, nekünk meg ugye volt sok időnk. Csak jártuk a hegyet és durrantgattunk, főleg a bányáknál, ahol aztán lehetett sakálkodni. Szólt mint az atom, egyszer nyomtunk is egy van damm féle jelenetet, amikor is loptunk egy csomó gyúlékony dolgot és egy kazalba tettük és begyujtottuk, ekkor charlie kérdezte, hogy hol a pillangó késem, én meg mondtam há ott, és mutattam a túz irányába, e meg elkeztett rohanni, felkapta a kést, és ugrott egyett, aztán másfél méteres láng és robbanás. Van damm ezek után már csak egy kis pöcs volt a szememben, naggyon flash volt. 

Na szóval, eccer mentem charliehoz és mondta hogy mennyünk má el biciklizni, na de ugye azt hogy kell, mondtam neki, me hogy én olyat nem csinálok. Aztán fogta apja kék kecskéjét, ráültem és megtanultam biciklizni, első út, tulipán park:)persze meg is csuktam a biciklit, mert a megállás még annyira nem ment. veri gud pléjsz, ám lávin it.

Az első napon ötödik osztályban újra metál köszöntött az életemben h.laci személyében, obituarys poloban jött én meg sepulturásban. Egyből összespanoltunk, és jött a tankcsapda, ó de nagy flash volt osztálykiránduláson jönnek a férgeket hallgatni. 

V. miki bá lett az osztályfőnököm, jó arc volt, el is vitt minket egybő kirándulni vársolődre három napra. Itt már dohányoztunk stikában, már menők voltunk, volt metál póló, magnó kézben másikban meg cigi, itt kezdődik a királyság :)

aztán megint deportáltak minket, így kerültem brooklynba. Azok a brooklyni évek...

a puding a kisboltban, flash az állomáson,lapítottuk az érméket a síneken,  a buszmegállóban nyomattuk a graffitit zsírkrétával, és szétvertük az egész kastélyt, ebben én nem voltam benne hál égnek, mert akkor már 12 évesen priuszom lenne, mint a többieknek, akikhez hajnalban csöngettek a rendőrök, hogy tomika itthovan van? És már vitték is a fél brigádot. Én inkább flasheltem meg  fociztam, utobbit inkább ne tettem volna, ugyanis itt rúgta szét birka a térdemet, minek következtében még mindig falábu vagyok, sánta geci :)bár akkor feküdtem először felfujható ágyban, amit a mentősök készítettek nekem :) no meg az amstel, ez a régi black beard, és beach. Délutánonként biciklizni jártam, ami abban ki is merült, hogy ház előtt biciklire fel, amstelnál bicikliről le, és mortal kombat kimerülésig. Ez idő tájt ismerkedtem meg nándival is (aki a csajokat olcsa) és még két barátjával, csabikával a kisgyerekkel, és tomival, kinek nővere lehet zsuzsa lehet nem, ők szintén metált hoztak az életembe, zúztuk a rockot. 12 évesen ülök otthon este 8 kor és csöngetnek, nándiék voltak azok má kicsit készen, én meg zúzok ki pizsibe, hogy mi a fakk? Ők meg, megyünk sörözni, gyere, hát falsh vót, 12 évesen én meg a sör, anyám kérdésere, hogy mit akartak a haverok, csak annyit válaszoltam kappan hangon, á semmit, csak sörözni híttak :)

ja és ekkor már volt rambó késem :)


 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://z-letunk.blog.hu/api/trackback/id/tr71064143

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása