HTML

Z-letünk lapjai

Dorci és Zé élete, avagy hogy váltjuk meg az igazi emberek világát

Friss topikok

Linkblog

metál kedden, metál szerdán

2009.04.27. 14:38 elzetor

Elutaztam a nagyfaluba, hogy metálkodjak egyet a scorpionsra, mert úgy gondoltam, hogy  kölökkoram dalait, wind of change pl, illik meghallgatni élőben.

Egész flashgazdag túra lett, olyan Zé módra. 

Leszállok a stadionok megállónál és jön velem szembe egy nagydarab ember, ó a picsába, a gecibe kiáltásokkal, csakmegnézem mit csinál és mikor fordulok hátra, látom hogy egy fához rohan, mert valószínű rajta volt a cifrafosás, mivel odakulázott a járokelők köze ahogy azt kell.

Mondanom se kell, hogy a beléptető rendszer pont az orrom előtt omlott össze, így ott kellett várnom a technikai messiásra vagy 10 percig. Megjavult, beléptetés pipa. Aztán irány a farm ahogy kell. Nyilik a wc ajtaja és kilép rajta egy arc, gondoltam szabad a pálya ezért lépnék be, mire látom, hogy ott áll egy másik srác, elkezdek röhögni, és néz rám az arc, hogy tesók vagyunk, megoldottuk egyszerre, hát nem hittem el mondanom se kell, megértem én hogy nem bírják ki kardozás nélkül, de pont egy ilyen koncerten, wááá, hülyék az emberek :)

beáltam sörért szépen, és mire megvettem, be is álltam újra a sorba, mert amig ott álltam, fogyott szépen ami a kezembe volt. Lukács Laciék álltak előttem és ördögvillákat mutogattunk egymásnak ahogy azt ilyenkor illik:)

a koncert baszott jó volt, jobb mint amire számítottam. Tele volt öreg rockerekkel, akiktől jött a szokásos szöveg, bezzeg 89-ben sokkal metálabb vót, ott vótá? Dehogy vótá ott. Na ilyenkor tudnám szétverni a fejüket egy rozsdás láncal. 

A dobos egy nagyisten volt, kiállt a felszerelésére háttal a tömegnek rock and roll forever pólóban, és levette magáról és ugyanaz odavarrva a hátára. Na ez a rock and roll érzés

aztán koncert vége—cirko---rongulás és másnap elmentünk szépen csavart venni :)

és jött utána aminek jönnie kellett, meeting gery boyyal a ritual tattoo-ban, végre varrtak :) imádom amikor csak ott fekszel és tűvel alkotnak rajtad, felemelő érzés :)

majdnem tökéletes két nap volt, igazi metál ünnep :)


 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://z-letunk.blog.hu/api/trackback/id/tr911089332

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása